Reklamácie tovaru

Ako postupovať pri reklamácii a vrátení tovaru.

 

Postup pri Reklamácii tovaru


Ako postupovať pri Reklamácii tovaru :

V prípade poruchy, závady nás prosím kontaktujte na :  reklamacie@fusion.sk

V správe o reklamácii napíšte :

  • Číslo faktúry
  • Presný názov tovaru a detailný popis závady a vzniku závady
  • Vaše meno a tel. číslo / kontakt

 

Priložte ako súbor vyplnený reklamačný protokol :

          

 

Náš pracovník sa bude snažiť s Vami najskôr závadu vyriešiť telefonicky (na diaľku).

V prípade, že sa závada telefonicky vyriešiť nedá, zabaľte prosím starostlivo tovar a pošlite poštou na adresu:

FUSION Slovakia s.r.o. , Hraničná č. 2, Košice 040 01

 

Pri odosielaní reklamovaného tovaru NEZABUDNITE:

  • Pribaliť fotokópiu, či originál (vrátime) faktúry
  • Napísať adresu a tel. číslo, na ktoré treba vybavenú reklamáciu poslať späť.
  • Priložiť vyplnený, vytlačený a Vami podpísaný reklamačný protokol / list odkaz na reklamačný protokol.

*Reklamácia prebieha podľa reklamačného poriadku a obchodných podmienok spoločnosti FUSION Slovakia s.r.o.
  Reklamácie tovaru predávajúci vybavuje bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní odo dňa nasledujúceho po uplatnení reklamácie                       kupujúcim. Táto lehota nie je záväzná ku kupujúcemu na IČO. Zákazník je povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri vybavovaní reklamácie. 
  Svojím podpisom zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito podmienkami. *

Horúce novinky, súťaže, zaujímavosti:

    

Najdôležitejšie informácie 1x mesačne získate prihlásením sa k odberu nášho newslettru.

Krátke novinky:

Pripravili sme si pre Vás pár tipov na užitočné vecičky, ktoré Vám spríjemnia cestovanie na dovolenku.

... zobraziť viac

Preverujeme správnosť Vašich objednávok na disky.

... zobraziť článok

Počuli ste už o nových produktoch od Autoglymu z rady POLAR ? Chcete sa o nich dozvediet viac ?

... zobraziť článok

Archív noviniek ...
Prejsť do košíka Pokračovať v nákupe