Reklamácie tovaru

Ako postupovať pri reklamácii a vrátení tovaru.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru

 

  • Ak máte nejasnosti a otázky ohladne závady, či funkčnosti tovaru kontaktujte nás na reklamacie@Fusion.sk.
    Môžeme tak predísť zbytočnému posielaniu tovaru
  • zbaľte tovar a vyplnte nižšie zobrazený Reklamačný protokol 
  • tovar doručte buď osobne, alebo zašlite poštou, či kuriérom na adresu FUSION.sk, Hraničná 2, Košice 040 17
  • ak tovar posielate, dobre ho zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu a balík pre istotu aj poistite
  • balík v žiadnom prípade neposielajte na dobierku !


 

 

Zboží zasílejte výhradně přímo na adresu našeho SKLADU 

FUSION
Hraničná 2, Košice- Barca, 040 17 
Slovensko

 

 


 

 

 

Pokud se Vám náhodou nezobrazil formulář na vyplnění 
klikněte na modrou ikonku DOC

          

 

 

 

 

 

*Reklamácia prebieha podľa reklamačného poriadku a obchodných podmienok spoločnosti FUSION Slovakia s.r.o.
  Reklamácie tovaru predávajúci vybavuje bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní odo dňa nasledujúceho po uplatnení reklamácie                       kupujúcim. Táto lehota nie je záväzná ku kupujúcemu na IČO. Zákazník je povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri vybavovaní reklamácie. 
  Svojím podpisom zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito podmienkami. *

Horúce novinky, súťaže, zaujímavosti:

    

Najdôležitejšie informácie 1x mesačne získate prihlásením sa k odberu nášho newslettru.

Krátke novinky:

Zima sa nezastaviteľne blíži ... nestresujte na poslednú chvíľu, ale buďte pripravený

... zobraziť viac

Preverujeme správnosť Vašich objednávok na disky.

... zobraziť článok

Zápis diskov do Technického preukazu...

... zobraziť článok

Archív noviniek ...
Prejsť do košíka Pokračovať v nákupe