Reklamácie tovaru
Ako postupovať pri reklamácii tovaru
-
Ak máte nejasnosti a otázky ohladne závady, či funkčnosti tovaru kontaktujte nás na reklamacie@Fusion.sk.
Môžeme tak predísť zbytočnému posielaniu tovaru - zbaľte tovar a vyplnte nižšie zobrazený Reklamačný protokol
- tovar doručte buď osobne, alebo zašlite poštou, či kuriérom na adresu FUSION.sk, Hraničná 2, Košice 040 17
- ak tovar posielate, dobre ho zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu a balík pre istotu aj poistite
- balík v žiadnom prípade neposielajte na dobierku !
Zboží zasílejte výhradně přímo na adresu našeho SKLADU
FUSION
Hraničná 2, Košice- Barca, 040 17
Slovensko
Pokud se Vám náhodou nezobrazil formulář na vyplnění
klikněte na modrou ikonku DOC
*Reklamácia prebieha podľa reklamačného poriadku a obchodných podmienok spoločnosti FUSION Slovakia s.r.o.
Reklamácie tovaru predávajúci vybavuje bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní odo dňa nasledujúceho po uplatnení reklamácie kupujúcim. Táto lehota nie je záväzná ku kupujúcemu na IČO. Zákazník je povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri vybavovaní reklamácie.
Svojím podpisom zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito podmienkami. *
Disk týždňa - BBS FI-R !
Disk týždňa - 2Forge ZF5 !
Disk týždňa – 3SDM 0.04 !